ETNA EVW8162WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EVW8162WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

G.Sietsma 31-10-2013
Geschreven voor: ETNA EVW8162WIT

Knudde met een rietje deze machine. Na 3 jaar en 8 maanden kapot! Reparatie is duurder dan de machine gekost heeft. Niet kopen mensen, die ETNA. Ik nooit weer ETNA!

Marioooo 13-09-2012
Geschreven voor: ETNA EVW8162WIT

Het is een goedkope machine.
Ondanks modeljaar 2012 oogt de draaiknop voor programmakeuzes oudbollig. Deze had iets meer verzonken kunnen zitten en dan in een witte kleur.
+ punten zijn uitgestelde start i.v.m. nachtstroom en de goedkope aanschafprijs.
Bovenste la kun je in hoogte verstellen.
Energiezuinigheid en de stilte vand e machine.

- punten zijn dat je volgens de beschrijving 3 in 1 tabletten gebruikt wat bijna iedereen doet, je maar 1 programma mag gebruiken en dan het wastablet in een houdertje aan de uitschuifla moet hangen. Bij ons zat deze er niet bij of per ongeluk weggegooid.
De insteller van de glansspoel zit vind ik zeer losjes zitten.
Ook de onderste bestekla rolt niet lekker in de geleiding, zowel vol als leeg. De middelste wieltjes zitten iets lager als de rest waardoor tijdens het uitschuiven niet volleedig het gewicht wordt verdeeld.
Ook had ik de afwas meer droogresultaat verwacht.

Onze vorige was een AEG van 16jaar die het eindelijk begaf. Draaide ongeveer 10x per week. Vond deze wel degelijker.

poppekop 26-10-2012

hoe heb je de bovenste la dan versteld? er staat dat je de la eruit moet halen, maar hoe doe je dat?